Aslında
neredeyse 4 senedir facebookta yazışma yapmıyorum ama senin
"arkadaşlık" istemini görünce çok heyecanlandım. Sen benim için çok
değerli bir hoca, çok sevdiğim bir ağabey ve erdemli yaşamın ve
yurtseverliğinle gerçek bir örneksin. Saygı ve sevgiyle,
Cemal Taluğ
7 KASIM 2015

Hiç yorum yok:
Yorum Gönder