2 Eylül 2016 Cuma

PROF.DR. CEMAL TALUĞ'DAN


Ayhan ağabey, sesini duymak beni çok mutlu etti ve duygulandırdı. Köy Koop gazetesinde yazılarını zevkle okuyor, karşılaştığım kooperatifçilere seni soruyorum. Bunlar beni affettirmez ama gerçekten uzun yıllar arayamadığım için mahçubum.
Aslında neredeyse 4 senedir facebookta yazışma yapmıyorum ama senin "arkadaşlık" istemini görünce çok heyecanlandım. Sen benim için çok değerli bir hoca, çok sevdiğim bir ağabey ve erdemli yaşamın ve yurtseverliğinle gerçek bir örneksin. Saygı ve sevgiyle,

Cemal Taluğ

7  KASIM 2015

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder