DÜNYA ŞİİR GÜNÜNÜZ KUTLU OLSUN"
*
"hayatı böyle belledim
yaşamı ölümle sözledim"
.
Merhaba "Şiir Kız"
Evet. Yine içimde bahar çiçekleri açtırdın.Yukarıda alıntıladığım dizeler harika..
Ama "Yaşam ölümle sözlü" biliyorum ama, başka türlü söyleme olanağı olamaz mı ?
Zira ben doğada "ölümün varlığına" kabul edemiyorum. Çünkü o müthiş "Büyük Dönüşüm" var ya. Hani Lavoisier kanunu var ya :
« Doğanın tüm işleyişlerinde hiç bir şeyin yoktan var edilmediği, tüm deneysel dönüşümlerde maddenin miktar olarak aynı kaldığı, elementlerin tüm bileşimlerinde nicel ve nitel özelliklerini koruduğu gerçeğini tartışılmaz bir aksiyom olarak ortaya sürebiliriz demiştir ve modern kimyanın temelini atmıştır. »
.ya.
İşte bu güzel ve genellikle kabul görecek olan "hayatı böyle belledim/yaşamı ölümle sözledim" dizelerindeki sözcükleri bu yasayla nasıl birleştirebiliriz, diye "düşüncelere saldın beni".
Ama şiir bilim değil ki ???
. diyeceksin.
çok haklısın..
İyi ki şiir bilim değil.
Çünkü şiirde yapabildiğim çılgınlığı bilimde yapmam mümkün değil.
Şiir çiçeklerin çok olsun güzel "Şiir Kız".
ŞİİR GÜNÜNÜZ KUTLU OLSUN.
T. Ayhan ÇIKIN

Hiç yorum yok:
Yorum Gönder